Meillä on yhtä hyvät valikoimat kuin meidän parhaalla kilpailijalla, ellei paremmat. Meillä on yhtä halvat hinnat kuin meidän halvimmalla kilpailijalla, ellei halvemmat – kaikissa olosuhteissa. Näistä aineksista rakentuu voittamaton toimintamallimme:
Aina vähintään yhtä
halpa kuin halvin.
Parhaat
valikoimat.
Bonukset
päälle.
Läpinäkyvyys on yksi tärkeistä arvoistamme. Kurkista siis kulissien taakse miten sisällöt halvoista hinnoistamme syntyvät.
”Vedän tätä porukkaa, vaikka itsekin ihan kädet savessa näitä hommia teen. Mielestäni olen enemmänkin jokapaikanhöylä ja tiimin palvelija kuin johtaja. Missioni on suomalaisten hintatietämyksen lisääminen. Ruuan hinnastahan tässä on kysymys.”
”Työkaverit haukkuu mua idealingoksi. Ihan mielelläni sellaisen tittelin otankin. Vaikka tiimityötähän tämä on. Olennaista ei ehkä olekaan se ideoiden keksiminen, vaan hyvän idean tunnistaminen. Siinä hommassa ei ole tiimityön voittanutta. Yhdessähän näitä asioita pallotellaan – yritetään löytää parhaita tapoja, joilla saataisiin meidän hintaviesti läpi.”
”Minä vastaan tässä ryhmässä tilastoista ja faktapohjan jykevyydestä. Ja voinkin sanoa, että ne ovat kyllä kunnossa. Pitkässä juoksussa me olemme aina vähintään yhtä halpoja kuin halvin – kävi miten kävi. Meillä on siitä tarkat hintatutkimukset.”
”Tämä on ehkä vähän kiistanalaista, mutta itse voin kyllä vakuuttaa, että minähän aikoinani sen Halpuuttamis-termin keksin. Juuri tuollainen uusien viestintätapojen luominen on osaamiseni kovinta ydintä.”
”Tiimin viihtyvyys ja me-henki on kaiken A ja O. Pitää olla turvallinen, toisia kunnioittava ja myös sellainen hauska ja kupliva ympäristö, jossa näitä meidän halpuistamistoimia ja niiden viestintää ideoidaan. Koen, että nimenomaan tämä tiimihengen rakentaminen ja vaaliminen on sitä ominta aluettani.”
”En kuulu varsinaisesti Ässätiimiin, vaan olen viereisen Bonusosaston miehiä. Koen vastuukseni sen, että omalta osaltani valvon, että myös bonusasiat saavat ansaitsemansa arvon Ässätiimin toiminnassa.”